Hemma och sjuk :O

Vart i vålå nu då :) grymt skoj å saknar såklart alla så ja håller på å gå under. De är bra m mej förutom att ja e trött som en jävla åsna och dessutom förkyld har nog till och med feber nu (sry vickan) Vilket betyder att om jag fortfarande har det imorgon så kommer jag att vara hemma och då missa engelska lektionen, heh lr ah alla lektioner. Men nu när jag vart i vålå så är jag nöjd :) lite sjukdom på köpet är nåt jag gärna tar ifall det är vad jag ska få efter en helg med underbart roligt folk :)

Svininfluensan var ett stort samtalsänme denna helg kan jag lova. Alla verkar jätte rädd att få den å de va en massa snack om att man skulle sprita händerna å va försiktig m vem man "krama å gossa" med haha (använder lite av andras ord) å man skulle inte röra dörrhandtag och de va de ena å de andra men HALLÅ smarta jävlar! :P  Det är ett luftburet virus! vilket betyder att om man andas i närheten av nån som har den så blir man lätt smittad å då kan man låta bli å ta i grejjer hur mkt man vill! tänk efter vafan! men men ska vara lite snäll nu, alla bor i ju faktiskt inte i närheten av dom som läser på om de farligaste sjukdommar och vet allt om dem. De va nån som trodde att jag hade fått den men de tror jag knappast då hade jag nog mått mkt sämre. Nu är jag snuvig och har lite hosta bara å justja feber men de e bara en liten en. Skyller på regnet ^^ Sitter å pluggar fint å de går framåt i arbetet faktiskt :) så de e inga problem skola imorgon å fisk på kvällen (café fisk) När min feber drar upp i höjden å ja börjar spy lr nåt..då kan ja va orolig ;) men skolan ska vaccinera oss i oktober så om ja inte får den före de så är de lugnt? eller? Äh ja vet inte...det beror ju såklart på hur mycket vaccinet hjälper. Några fler som ska vaccineras på skolan? Fick veta idag att det är 2 doser i alla fall. (Fan 2 sprutor >_<) å här kmr lilla jag som avskyr sprutor typ mest av allt! haha när jag sticker nålar i mej själv är det ju en helt annan sak :o fasst ah ja brukar iofs. inte sticka nålar i mej själv haha :P men men vi kan ju låssas iaf? :P Men ah kanske är bra att vi vaccineras (låter fan som vi e hundar lr nåt "vaccineras") I oktober eftersom det tydligen är då den kommer vara som värst. Men troligtvis hinner vi nog bara få en dos innan den tar fart på riktigt. Hoppas den hjälper ändå. Ganska illa annars. Vet många som nog inte skulle klara sej om de blev smittade. :/ Vilket är ganska trögt så jag hoppas verkligen att de klarar sej å att jag inte får den så ja inte smittar dem. Visst man ska inte ta ut nå känlor i förväg men skulle bli jävligt depp ifall nån jag känner skulle gå bort i svininfluensan. Haha ja kanske skulle ha valt en annan rubrik på de här inlägget? " Svininfluensan" skulle kanske passa bätte :P men ah skit samma ska fortsätta plugga nu läser om atomslag å grejer (H)

Puss och kram <3 SAKNAR ALLA!! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Syrran din <3

haha lr hur det där om svininfluensan :O alla här e nästan paranoida för den x) den går ju i lilla gällivare å vi har 2 st gällivare bor här :P och en av diesel doris kusiner fick den, men mår bra nu :P

2009-09-01 @ 21:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0