Vålå HERE I COME!

Hm känns fult :P 2 inlägg på en dag när jag vanligtvis knappt skriver en gång i veckan :P haha men om typ 12 h å 40 minuter åker jag till vålådalen AS KUL =D har längtat i ett halvår typ :) men de ska bli kul att träffa alla igen ^^ håller på att ladda lite filmer till mitt SD kort eftersm datorn inte tar skivor får man improvisera lite. Men det går lika bra det här med. Tyvärr kommer jag inte att ha internet när jag är där borta utan får typ kolla alla melj och så när jag kommer hem. Haha som om ha kommer klara mej utan internet!? :S kommer säkert gå in på internet från mobilen eller så. Skulle inte förvåna mej. Jag är typ beroende sen jag suttit vid dator så mycket under sommarlovet :P men kommer vara upptagen med lite annat också så så mycket intenet blir det inte :) sms är nog mer något jag kommer ägna mej åt :P

Så nu sitter jag här på mitt rum. Svär lite åt att min väska ser kul ut och har allmänt ont i kroppen after att ha stressat som tusan de senaste dagarna. så ska bara läsa lite mejl från lärare och sedan lägga mej för ikväll. Blir tidigt imorgon eftersom jag ska upp vid 7 för att duscha och fixa det sista (vet inte vad det är än) och sedan vara vid ICA 10.45. Jippie? haha jo de är klart :) sen är det vbara längsta bussresan ever innan man kommer fram å hoppas på att man har ett bra rum igen :)

nu äre det natti natti för mej God natt alla!! Puss och Kram <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0