mkt dåligt lite bra

venne var ja ska börja...men kan väl börja med å säga att ja inte orkar mer...att ja e less å lever mest för att se om de nånsin blir bättre..vilket ja hoppas på att de blir..å hah de kommer det nog...de e va folk säger. mycket dåligt ja inte orkar ta upp..lite less på att folk aldrig kan mogna å beter sej som att de går på dagis typ...svårt att bara acceptera att sånt är livet?..men jaja ert liv..ja orkar inte...en del bra..Jag har fått en lillasyster och träffat mer nytt folk. Detta folk e såklart asnajs :) å ja e glad =D en till dålig sak. Jag saknar min man :O rummet känns så tomt :/ å en annan dålig sak..ALLA verkar ha fått lov förutom vi ._. jaja ska sluta klaga. Ja orkar inte.

Har sjungit idag..med kören...roligare å sjunga själv tycker jag. men men man tar ju vad man får..folk klagar på att ja klagar...men ah.bryr mej inte...ja orkar inte.

aja imorgon e en ny dag :) börjar 8.30 på skolan..vanliga lektioner..men får lov på tisdag..de e ju rätt så najs :) Blir glad av å tänka på lov. Fritid lixom..men imorgon blir det stan med sötfolk ^^ kommer nog vara lite gladare imorgon än ja varit idag :)

orkar inte skriva mer just nu..tänkte bara skriva ett inlägg så ni inte lessnar på å kolla på en ouppdaterad blogg 24/7 typ..vsg för er som läser <3 Puss å kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0