vet inte riktigt va ja ska skriva xD

hm känner mej allmänt less och inget går som ja vill...men ja, de brukar lösa sej så de e väl bara å bita ihop och kämpa på tills man stupar. Men nu är det helg i alla fall. Så jag siktar på att vila upp mej så gott det går så att jag kan orka att kämpa de sista veckorna innan jul. Denna helg har jag tack och lov inget jobb eller skum aktivitet så jaa..jag hinner ju vila upp mej lite i alla fall. Men snart dras det på igen och jag kommer däcka sekunden jag kommer hem everyday. hm vet som vi kanske ser i rubriken inte vad ja ska skriva riktigt..de känns som att ja bara skriver en massa tråkigt strunt.

hm...deep thoughts...

har pratat med en person. Denna person ha fått mogna i förtid och vuxit upp..hade jag inte vetat dess riktiga ålder hade ja trott att personen var minst 6 år äldre än vad den är. jag skulle ge allt för att ha mognat så långt. förstått livet på ett annat sätt. Denna person känner det helt annorlunde. Den hatar det vrekligen ... Den tycker att det känns som att den itne passar in. Som att ingen förstår. Hur kan det vara så? en mogen människa borde ses upp till och folk borde komma till den för råd...man ska inte se ned på någon bara för att den kommit lite längre. en person som mognat och fattat livet är någon man ska lyssna på, lära sej av. Annars står man still i sin egen utveckling. folk borde få vara som dom är...Och visst...vissa är omogna för alltid...men låt dem vara det då. Toleransen mot olikheter e fan aldeles för låg på denna jord! LÅT ALLA BARA VARA SÅ BLIR DE BÄST SÅ

Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0