Länge sen nu...

oj då länge sen jag skrev nu...Tiden har gått segt och jag har varit less ett tag. Sen jag skrev senast har jag hunnit fylla år. Det var väl skoj antar jag..har hunnit få lön oxå..Alla kan ta det lugnt :P har inte använt upp allt än haha :P eeh jag färgade håret igår då =D yay  eller hehe de vart typ orange brun aktigt :P Jag gillar det men mamma verkade inte vara så nöjd. :P

Hm va mer kan man säga? Jo jag har fortfarande inte kommit iväg någonstanns utan har varit hemma hela lovet..TÄRT SOM FAN men de blir säkert nån små resa snart =D tack och lov..även om de bara är över dagen så känns de skönt å vara nån annan stanns än sundsvall..Fett less på denna stan just nu... aja känner mej rätt så osocial just nu å har inte direkt nåt å berätta..så Puss och Kram på er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0