1 dag kvar

1 dag kvar, en endaste liten dag kvar med en klass jag äntligen läst mej älska! Fy fan va livet är hårt! Har typ nyss precis insett hur gulliga alla är, osså ska vi helt plötsligt splittras. Hur orättvist är inte det!? Det värsta är att många av dem kommer jag ALDRIG NÅNSIN träffa igen. Bara för att de ska flytta. Snacka om deprimerande. Inte undran på att så många e deppiga, de skills ju från folk de lärt sej tycka om >_<  Önskar nästan att ja kunde spola tillbaka tiden och få ut mer av det vi haft tillsammans, och OMG lärare :o 2 st ha för fan gråtit idag :O hur svårt tror ni inte de e å hålla tillbaka tårarna då :O OCH SEN ska syrran komma å gö världens sötaste video å de slutar med att tårarna sprutar åt alla håll på mej! haha känner mej som en stor lipsill. Känns som om ja inte gör annat än å hålla tillbaka tårarna jusst nu. HUR HEMSKT E INTE DE DÅ :O aja vet inte ja..kommer sakna dem massor så mkt vet ja. Men jag har i alla fall några i närheten. Typ Payam å eehm..haha Tan e bortrest (fan) Patrik..honom ska ja ju sommarjobba med..hehe..stralle men honom är jag inte så bra vän med..å inte Elias Nelson Adam Ante eller Sandra heller...Aja är i alla fall glad att Hanna å Cat finns i närheten så ja kan vara med dem <3 Massa kärlek till dom =D

Sommarlovet hoppas ja i alla fall få resa på. funderar på trelleborg bland annat. Annars blir det väl mest att chilla.

Nu på fredag blir det först avslutning med en massa gråt. Sen ska jag upp på Haga skolan och sjunga. Efter det ska jag gå på bror mins student för att sedan gå på kina m Mamma mormor + syskon.
puss & kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0