2 dagar kvar sen skolavslut

Skola idag igen. Spelade Brännboll mot INA och 7a och självklart vann vi nior. Ingen vinner över oss. Sista lektionen (innan vi slutade vid 12) satt de andra och fixade bordsplacering inför avslutnings fikat medan jag och 2 till och planerade inför picnicen som är på torsdag. Vi är även ansvarig för att handla in allting. Efterskolan drog jag hem för att sen åka på stan m Hanna och Katta <3 Alltid lika skoj med dem. Träffade även mina kusiner dör som vandrade med oss ett tag. Tog sedan kvart i 4 bussen hem å nu sitter jag här och chillar.

Kommer nog bli lite mer tankegångs blogg m djupa frågor och funderingar under sommaren. Nu är det lixom lite stressigt så jag har inte direkt tid att sitta och filosofera runt saker.
Nu äre i alla fall mat dags för min del! wihuuu haha känner mej hungrig, vet dock inte va de blir :P

Puss och Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0