DataMupp

MuppPrupp Va tråk man kan ha! har suttit och skrivit på min bok ikväll. Skrev 12 sidor sen fick jag skrivkramp så j ala undan de för kvällen. Datorn håller på att lägga av men ska se till att den repareras snart, klarar mej nog inte allt för länge utan en dator (A) hehe har så mkt härligt folk som ja snackar med här :P speciellt du =D tehehe *ser cool ut*
eehm Jag kommer att försöka logga in så mkt som möjligt men kan inte lova så mycket. Jag skulle säga att ja kommer ringa alla söta mej va fan pengar på mobilen tar ju slut så jävla fort >_< tror jag ska börja ringa folk istället för att smsa mycket billigare så. Efter att jag har jobbat i sommar ska ja dock ladda m 299 så ja får gratissms >_< haha de tror ja att ja behöver. Fasst ja lä ju smsa slut på alla sms (igen) de e ju ganska drygt för då tar pengarna slut fort sen >_< illa illa.
aja finns inte så mkt kvar å säga än att ed e typ 8 dagar kvar lr nåt till sommarlov! kkärlek i massor!

ööhm jusstja vill passa på att säga att killarna i min klass var duktiga idag och att de faktist inte borde vara besvikna de vann fan alla macher förutom sista å då förlorade de på straffar. De är för fan inte dåligt! Massa kramar till er! stolt över er =D
eehm godnatt? :P haha puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0