Hemma igen <:

Hemma igen nu då. Wihuu! Fasst kommer nog sakna kussarna oxå :P Men kommer nog bo där mycket av sommarlovet  =D kommer bli as grymt såklart! Idag har det vare gansak chill då. Vaknade runt halv 10 eller så och åkte sedan till stallet runt 12. Marre skulle ha sin första tävling och hon tävlade då i hoppning. Det var rätt kallt att stå där och sanden blåste som tusan in i ögonen. Men man klarade sej => Marre skulle ha varit bland de i toppklassen (fick veta de av nån snubbe) om hon inte avbrutit hoppningen för att hästen inte skulle skada sig. Han va så uppe i varv att han hoppade konstigt och bråkade med henne. Men hon var duktigt ändå. Jag gillar inte hästar men mina kusiner gör det så medan hon höll på att skritta omkring så gick vi och kollade och pratade om hästar. Innan maria skulle rida drog jag och kusinerna och moster och hennes man ut till birsta och åt. Tack moster och fredde! <3 De har verkligen skämt bort mej denna helg. Det var faktiskt skönt att bara chilla å inte direkt tänka på att inte vara dyr som när man annars är borta. Vet ju att F nyss fixat eget förestag och grejjer. Fett najs ju :O eehm jusstja de lagade min älskling oxå (datorn) så jag blev verkligen lycklig denna helg. Spec m tanke på att martin ringde i fredags som jag berättade igår =D tehe han är söt (A)  När vi var på väg hem fick vi i alla fall veta att det var läckage någonstanns så hela g-hoods vatten va avstängt. HEMSKT säger jag bara . Va så smutsig av all sand och allt ara luktade hästfis så ja bara ville gå å dö :O men nu har vattnet kommit tillbaka så jag är happy ^^ hinner inte skriva mer nu dock. Ska vara social m liten bror >_<
Puss och Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0