Ica tisdag =D

Tisdag då...Vaknade typ 7 imorse och skulle duscha. Men med min tur så hade vi strömavbrott så att jag inte såg något om jag skulle duscha. Efter en halv timme kom jag på att vi hade stearin ljus och att de lyser upp lite i alla fall. Så jag ställde in några på badrummet och tog sedan en lång och skön dusch. Vid frukost bordet satt jag mamma och daniel och gav varandra låtar på hjärnan genom att sitta och sjunga dem bara för att retas med varandra :P min röst var verkligen inte bra då. Den här hostan har typ dödat min röst. Men jag hoppas på att den återhämtar sej efter att hostan försvunnit. Efter frukost gjorde jag i ordning lunchen till senare. Det blev pannkakor med socker på. Cyklade sedan iväg till ica. När jag kom dit var jag 2 minuter sen men som tur var hade inte min handledare en klocka med sig så han märkte nog inte det. (A) Jag fick börja med att fylla på godis (som btw ligger på 4,90 här nere nu. Passa på!) eftersom varorna som skulle komma idag var lite sena. När de kommit fick jag hjälpa en annan tjej att packa upp allt. Det tog flera timmar men det var kul. Faktiskt roligare att jobba med henne än med patrik. Man slipper ha någon som typ slår en å bossar omkring en å så. Jag och denna tjejen gick å pratade samtidigt som vi jobbade i alla fall. Det visade sej att vi var vanligt vis "av samma sort" båda går svart klädda m svart smink o.s.v. var med henen ungefär hela dagen i alla fall. Patrik slutade ungefär en halv timme innan mej eftersom jag valde att jobba lite extra så jag jobbade 7 timmar idag. Rätt så skönt faktiskt. Jobbar hellre än att sitta hemma bland en massa sjuka och riskera att bli smittad. När jag väl är hemma sitte rjag typ vid en dörr som är öppen eller så. Jag varken vill eller kan bli sjuk jusst nu. Tänker inte kasta bort pengar på sjukdom :O. Man är väl inte dum Så jag knarkar medicin i motverkande syfte i hopp om att det ska skydda mej från att insjukna. Efter jobbet åkte jag och handlade med mamma. Hehe som sagt..gör allt för att slippa vara med sjuklingar. Vi åkte inte till något märkvärdigt ställe utan bara till coop för att handla middag. Det blev kebab/falafel. MUMS =D.  Sen har jag bara suttit och degat här. Kollat en massa skoj på youtube bland annat :P nu ska lilla jag gå och poppa popcorn =D

Puss och Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0