ICA

Okey. Min dag då. Vaknade runt 5 imorse av att nån snorunge i grannhuset skrek huvvet av sej. tyvärr finna de inte så mkt man kan göra åt saken så ja klev upp och duschade, klädde på mej och fixade mej. Satt och åt frukost i några timmar innan jag typ satt och stirrade rakt ut i luften och gjorde absolut ingenting. Sen började jag tänka. *wow factor* Satt och tänkte på lite allt möjligt, men det slutade med att jag satt och tänkte på en lärare. Haha ja jag vet, sommarlov och jag tänker på en lärare av alla personer. Det är bara det att denna lärare har gett mej insperation detta år. Hon har fått mej att orka och att ge allt. Jag kom på att om jag inte haft henne som lärare hade jag inte fixat mer är kanske 2 vg och nu, nu har jag 5 vg och 2 mvg! Hur bra är inte det då!? :O När jag har känt mej nere, skoltrött eller trött överhuvud taget har hon muntrat upp mej och fått mej på rätt spår igen. Så ska väl ändå en bra lärare vara? Inte bara någon som lär utan också en vän som man kan prata med och förlita sig på. Hon blev min vän och den jag pratade med då kuratorn som visste hur jag kände med saker som hände i skolan försvann. Jag skulle vilja tacka henne. Men det är ju inte bara hon som hjälpt mej genom åren. Jag har ju alla underbara vänner omkring mej. Tänk om man inte skulle ha någon vän att prata med eller någon som stöttade en. Hur tungt allt skulle vara och jobbigt allt skulle kännas. Det skulle typ vara Deprision varning på alla.
I alla fall. Tillbaka till min dag då. Efter att ha suttit och tänkt intensivt på allt möjligt insåg jag att jag kasnke skulle börja vandra sakta neråt centrum. Jag kom fram en kvart för tidigt så jag väntade på Patrik innan jag började med något. När vi gått in och pratat med personal visar det sej att vår handledare är på sjukhuset med sin son. Han  kom tillbaka runt halv 11. Vi sattes därför i arbete av en som heter Maria runt 9.20. Vi skulle fronta. Det var inte så svårt så man lärde sej snabbt hur man skulle göra det effektivt. Senare när handledaren kom skulle kan berätta för oss hur man frontade men det visste vi redan så vi fortsatte bara med vårt arbete. Vi Jobbade bara 5 timmar idag så jag kommer nog jobba 7 imorgon. Min ica tröja är as snygg föresten.den som säger nåt annat är cp för fan! Från att jag kommit hem har jag bara suttit och inte gjort någonting. Har inte direkt orkat att göra något eftersom mina lungor är helt förstörda känns det som. Så fort jag anstränger mej känns de som att de ska sprängas, jag börjar hosta jätte mycket och kan knappt andas. Tog en starkare host medicin på lunch rasten och fick skjuts ner dit så det var chill ända till ja skulle gå hem.
Har inte tid att skriva mer jusst nu så ni får klara er med det där ;P
Puss och Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0