Jackson är död

Michael dog inatt. Det var bland de första sakerna jag hörde idag. Överallt där jag gått har jag hört snacket om honom. "han måste begått självmord" "han pallade väl inte trycket" "Lika bra att han försvann" "Det var jävligt synd...men han var ju ändå gammal" men so what. Han är en snubbe..en vanlig snubbe som råkade sjunga lite bra och bli världs känd och enorm innom musiken ..gubben dog för fan. Sluta snacka skit om honom åtminstonde!! va fan visa lite respekt! ja jag vet.. Jag garvade när jag hörde...men det var bara på grund av sättet jag hörde det på. Jag lyssnar inte så jätte mycket på hans musik..men jag vet dom som gör det. Jag tycker seriöst synd om fansen. Jag känner till och med folk som köpte biljetter till hans konserter. De måste va jätte less nu. Och hans barn då :O de stackars små liven :O De har ju nyss förlorat sin pappa. Och hans syskon :O ojojoj många drabbas av en snubbes död.. Synd detta va fan.. aja

R. I .P Michael Jackson. 1958-2009

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0