Juniskär

var i juniskär idag hon min gamla mentor. KAnske för sista gången :/ Vilket är väldigt tråkigt med tanke på hur mysigt det är där ute. Nu är det i alla fall sista veckan med klassen och vemodet kryper upp. Visst det blir en massa trevligt med att få en ny klass och börja nytt och gå vidare, men samtidigt känns det tråkigt att lämna det gamla. Det finns vissa i min klass jag aldrig kommer att träffa igen. Det är rätt synd för alla i min klass har något kul eller bra att komma med. Det finns alltid något bra med en person.

Snart är det i alla fall sommarlov. SKulle säga att jag skulle chila men som jag nämt tidigare blir det att jobba till en början. Vilket inte är helt fel. Man får ju något att göra plus lite pengar i kassan. Det blir riktigt chill asså. Sen när jag jobbat ska jag spendera tid med mina kusiner och kasnke ut och resa lite. funderar på skåne eller göteborg eller kasnke jämtland. vi får se vart jag hamnar.

ska äta nu det blir tacos MUMS MUMS! puss och kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0