Lördag jue

Lördag. Har legat och degat hela dagen. Mådde lite vingligt imorse så jag bestämde mej för att chilla. Kände mej otroligt svag. Sen åt jag och mådde mycket bättre med det samma. Men för att den där svaga känslan inte skulle komma tillbaka har jag tagit medicin. En mindre dos än jag brukar men ändå. Jag har ätit nåt smått varannan timme och bara chillat. Jag SKA bli frisk innan måndag.

Jag ahr alltså inte gjort så mycket idag. Får eget rum i några nätter...Syrran åkte till min kusin och stannar där ett tag. Fett skönt. Det känns som att vi kanske varit med varandra lite för mycket på nu sistonde nu när båda varit sjuka och vi ha varit inpå varandra nästan hela tiden. Rätt så jobbigt efter ett tag och man började lätt irritera sig på varandra. Hoppas det är lite mer chill då hon kommer tillbaka. ja lä ju ha gått tillbaka till jobbet också. Fett skönt :o men tyvärr är det sista veckan Jag skulle SÅ HIMLA GÄRNA vilja fortsätta i typ 2 veckor till och slippe tältningen som mamma planerer. Visst är det jätte mysigt att tälta med familjen och man kommer varandra närmre och allt men det känns inte väldigt lockande att göra det när man precis varit sjuk. Sen blir mamma så trött av det. Vill ju inte att hon ska börja sommaren med att köra slut på sej själv. Men LOVE HER 4 TRYING <3<3<3<3

aja ska fortsätta på min bok nu... massa Puss och Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0