sjuk >_<

Sjuk idag då. Känns såklart helt onödigt med tanke på att mina pengar bara rinner iväg. Förlorar typ 340 kr per dag som ja e borta..de e ju as mycket. Jag kommer vara borta typ 2 dagar (förhoppningsvis inte mer) å de e typ 680 kronor ju :O asså va fan de e ju nästan 700 spänn. Jag hade ju kunnat använda de pengarna till att köpa ett par converse va faan :O

Aja idag ha ja bar legat framför tv:n...vaknade halv 4 imorse och kunde inte somna om. Kallsvettades som en jävla kossa. Var så svag i benen att jag inte orkade klättre upp i sängen igen senare heller..Så jag har i stort sätt legat typ orörlig på soffan :P men men sånt e livet..ska vila upp mej mycket nu och hålla mej undan de andra som e sjuka så att jag blir frisk så att jag kan jobba på måndag igen =D

puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0