Skola igen.

Tjohej :P haha sitter här brevid Fanny i biblan på skolan. Chillar som attan. Vet inte när jag börjar men orkarinte bry mej så mycket. Jag ska ha No. As kul med sex och samlevnad men jag känner att jag orkar itne röra mej tillräckligt mycket för att ta mej ända upp för trappan å sen in i klassrummet för å sen förklara att jag "glömde bort mej" å bla bla bla. Jaja lite skolk här då men what ever! sísta veckan Jao! EEhm har haft sista kör grejen m skolan 2day. Fett skönt. Fick veta att vi inte kommer få sjunga på skolavslutningen nu i år (tack och lov) eehm Men ska dock sjunga på  Hagaskolans skolavsslutning (bara för att jag är så cool) idag ska ja väl chilla. Sista sångträningen. Kanske sista någonsin. Beror på om min sångpedagog slutar eller inte. sen blire hem å sova kanske eller så ringer ja kasnke sötfolk. eller så. men började för 5 minuter sen.

Puss och Kram <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0