Slö dag.

Sitter hemma och slöar jusst nu. slapp sista lektionen etersom ja e klar med allt så jag åkte till kyrkan och lämnade in kontraktet så att jag får följa med till vålådalen. Hehe skulle ju seriöst va största katastrofen om jag missade det!  :O Maria den stackars sötnöten missar det. Jag gick till ica efter det och tog reda på mina arbetstider. Jag börjar 9 varje morgon och jobbar då 6 timmar per dag. Eller kanske 5 en dag å 7 nästa. Allt beror på hur vi bestämmer dessa 2 veckor. Gick sedan till villan och lämnade in skatte intyg saken. Så allt är fixat och klart nu *yaay* skolan idag har varit ganska chill och kall också för den delen :P Hade på mej min svarta kjol. Skönt när solen sken men när den gick i moln blev det iskallt. Hade viktors byxor som filt då han slängde dem på mej på idrotten (han hade kortbyxor under) han byxom e helt enorma så de funkade bra =D. Cathrine den lille söt pluppen tyckte visst att de va kul att jag hade flätor idag också haha hon typ satt och lekte med dem ett tag. :P Annars har jag verkligen inte gjort någonting alls i skolan. Idrotten kunde jag inte vara med på eftersom jag hade ont i handleden och vill inte riskera att ta emot med den då vi skulle hoppa höjdhopp. S.O satt jag vid en dator på bdb :P Spanska satt jag ute på en bänk på eftersom vi skulle vara ute och jag ville inte spela fotboll med killarna. Det gör ju bara ont :O sen sista lektionen gick jag ju hem som ja skrev tidigare. 11 dagar kvar! sen blire jobba >_< :P

Ikväll händer inte så mycket. Kanske drar till payam och kollar på film med några till eftersom Namtan åker på torsdag. Kommer sakna socker jätte mycket! insåg idag också att sen kommer jag kasnke aldrig träffa Cathrine igen :o eftersom hon (precis som Maria) ska bo på skolan hon ska gå på, den skolan ligger såklart långt åt helvete! BLÄÄÄ så då kommer jag sakna henne också. Pia min söta mupp kommer kasnke tillbaka till sundsvall. Så för det är jag lycklig. Så jag är både glad och ledsen för de nys förändringarna.

Tänk om folk bara kunde stanna i sundsvall och inte försvinna från mej! va underbart det skulle vara! Malin skulle fortfarande bo här. Jag skulle ha helt underbart bra kontakt med henne. En flicka vars namn jag inte vill närman han också flyttat som jag också saknar jätte mycket! Stor saknad asså. Men sånt är ju livet. Det består av saknad och sorg tyvärr. Men måste det vara så? Kan inte ett liv vara fyllt av endast glädje? Måste man någon gång i sitt liv känna den djupa sorg jag ofta känner? Jaa du, tänk va underbart det skulle vara om sorg inte existerade!.

Pussar och Kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0