Snart frisk =D

Okey Har varit hemma I 2 dagar nu. Har legat och vilat framför Tvn typ hela tiden och tagit medicin med jämna mellan rum. Det började med 40 graders feber och en hosta som hette duga. snoret och yrseln kom senare. Igår mådde jag dåligt på morgon men tog medicin och vilade så mådde jag faktiskt rätt bra på kvällen. Nu mår jag prima. Ingen feber Inget snor ingen hosta (har dock tagot host medicin.) Det enda som är att de känns som om ja kommr blöda närblod när som helst. Har så himla ont i näsan! Fattar inte hur man kan ha så ont! Men de goda nyeterna är att jag är nog frisk till på måndag! Det betyder ICA HERE I COME!!!!

puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0