Snart har även jag sommarlov! <3

Shuuuue! tiden går fort nu. =D Tisdag redan lixom. Andra tisdagen jag jobbar dessutom. Andra och sista! sååå skööönt!! det känns lite drygt bara att varje gång jag går på ica nu så kommer jag känna personalen. Det kommer aldrig vara samma sak att gå till ica med töserna. Förut var det lixom what ever med vem som jobbade och så. Behövde inte heja eller känna någon. Nu känner jag alla nästan fan. Alla tänker väl "jaha och" men ni fattar inte. Folk vet vem jag är ÖVERALLT :O extremt jobbigt att ha nån som hejar vart m an än går.DE hejar osså måste man heja tillbaka osså stannar det inte vid ett hej utan går vidare till ett hur är det med dej? osså måste man ju vara artig och fråga tillbaka och efter det kommer hur är det med syskon och bla bla bla osså måste man vara social och ställa frågor tillbaka. Hur drygt är inte det då? I alla fall med personal på skolor och dagis och caféer och affärer å alla de ställen jag jobbat/praoat/varit på. Fattar ni hur otroligt många tanter jag känner/vet om eller!? :O och ALLA verkar tycka att Anna Henne kan man prata med. Hon är så väluppfostrad så hon kan inte ha brottom i affären. Det gör inget om vi pratar om generande saker med henne..nänä inte alls. *LESS* Vill typ till ett nytt ställe nu. Där inga tanter och gubbar vet vem jag är. Haha jag kan inte ens dra till skåne. Alla vet vem jag är från att jag varit ute med pappa eftersom alla vet vem pappa är. Fuck va litet trelleborg ska vara :S Men det är i alla fall mysigt där endå. Det är det i sundsvall också men hur mysigt det än är så vill man ha något nytt efter 9 år på ett ställe. Skulle inte ni vilja det? JAJA jag vet. Flera har bott på samma ställe hela sitt liv men jag är en flyttperson. Jag gillar nytt, jag gillar förändring. Vill flytta NU NU NU NU NU NU NU NU NU. Men jag får väl drömma vidare för det lär inte hända på ett tag. Ska gå i skolan här så. men om 3 år då ska jag försöka mej på å flytta. då börjar nåt nytt.

Puss och Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0