Sommarlov

Sommarlov och grejjer nurå. Känns som en vanligt helg eftersom ja jobbar på måndag men om 2 veckor. Då jävlar är det lov! Igår gick bra i alla fall. Bölade som ja sagt att jag skulle (försökte att inte men kunde inte låta bli) åkte till haga sedan och sjöng med Linda sedan till min brors student. Efter det åkte vi hem och chilla tills att brorsan åkt klart (på lastbilsflak) för att sen åka och äta på kina. Mina fötter dödade mej men det var bara att härda och lé (med mycket klagan.) Efter att jag ätit stannade jag kvar på stan och väntade 2 timmar på att folk skulle komma. Det var någon sorts avslutnings kväll. Rätt bra band som spelade faktiskt. Innan någon kommit dit stog jag och pratade med kyrkfolk eftersom en skumm gubbe satt och stirrade oavbrutet på mej. Fett läskit. Är fett less på att gubbar ska stirra, utländska killar också för den delen. Vill fan inte ens var lite söt längre på grund av att gubbar ska stirra och komentera. Jag kan itne ens gå längs en bilväg utan att gubbarna som kör ska följa med huvudet. Håll ögonen på vägen istället, Gubbjävel!

I alla fall. När jag stått vid kyrkfolket som grillade hamburgare ett tag så hörde ja Stralle ropa på mej så ja vänder mej och och hoppar till som satan. Där kom massa killar gående. Tihi slapp ha tråkigt i alla fall. bland dem var Oskar Fredrik elias payam patrik å stralle också såklart. Viktor kom dit en liten stund efter det och var social han med. Hehe såklart attackerade jag alla med kramar. Asså seriöst vad jag kommer sakna alla! De 3 åren har gått aldeles för fort. I alla fall om man tänker det som tid med klassen. Som tid i skolan har de gått för sakta. Men jag kan knappt fatta att allt det där är borta nu. Träffade på lärare idag och sa till mamma att det var min lärare men ändrade snabbt det till före detta lärare haha :P mamma tyckte att det lät kul men det kändes mest konstigt att säga så. Är så van vid att de är mina lärare. Enligt mej går jag ju fortfarande i nian :P

Idag har jag bara chillat på birsta med mamma. Mådde illa igår så jag har nie orkat göra så mycket mer.
Puss och Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0