Torsdag :D

Torsdag idag då! och även den 25. Det betyder att jag fyllde på min mobil idag. Haha asgrymt ju! har suttit och messat med martin sedan jag gjorde det :P såklart :P haha massa kärlek på de ;P <3 eehm jobbade från 9 till 15 idag då. Efter jobbet åkte jag till stan med mamma och köpte en tröja och 2 par byxor. När vi gjort det gick vi till torget och köpte färska bär och frukter MUMS med jordgubbe och melon =D Sedan vart det birsta!! Där köpte jag ett par skor (as snygga!!) och åt middag med mamma alltid lika mysigt såklart! <3 min mamma är bäst!! LOVE YAH MOM!!! <3

 Jusst nu sitter jag och segar med en massa huvudvärk. Dricker en trocadero och vill egentligen bara gå och lägga mej. Tyvärr är klockan bara 19. Det är värmen som gör att huvet håller på att explodera för mej. Jag klarar inte så hög temperatur :S Så snart klockan blir lite till så ska jag gå och lägga mej. Det blir fett skönt. Ska upp tidigt imorgon eftersom jag börjar 8 för att sen sluta 14 för att sen åka till domsaga och träffa söt kusinen. Ojjojjojj asså...Mycket jobb och lite vila.. På lördag åker jag till kusinen i alla fall. Vi lä ju va borta ett tag..en vecka eller så.

har inte så mycket mer att säga jusst nu så ...peace out för min del då
Puss och Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0