12 dagar kvar...

Måndag igen nu då. 12 dagar kvar till sommarlov!  Idag har ja typ sovit genom alla lektioner...Fett skönt såklart. Har inget att göra så de är chill. Var på föreläsning om droger. Sov typ genom den oxå. Hemspråket blev vi proppade full med onyttigheter..Alltid lika kul det oxå :P

Igår skrev jag inget. Kan säga att det var en skrämmande dag. Vaknade upp hos min söta kusin som jag sov över hos. Vi bestämde oss för att åka till birsta och vara med en till söt kusin<3  då vi kom dit hörde vi skrik. Det lät som att de va en massa folk som åkte karuseller.Det visade sej att det var Henrik palm som stog på scenen *hurra* (eller så inte.) eehm sen kom iaf johan och hysterin blev värre asså ja fattar inte :o en blek liten spinkig kille :S  I alla fall det hördes typ ända ut när de skrek haha pinsamt asså! trodde inte att sundsvallare va så men va fan de tjöt å grinade å hade sej. Patetiskt! blir ju för fan rädd!!! I alla fall...När de äntligen slutat sjunga gick de ut genom en bakdörr på övervåningen. Alla flickorna jagade såklart johan *spyr* medan Henrik gick lugnt några meter bakom. Jag och mina kusiner gick typ breve honom och hans vakt och jag är dum nog å säger nåt till kussarna å vänder mej sedan till honom och säger "eller hur" han kollar skummt på mej å svarar sen :P sen typ fastnar hans blick på min tröja där det står krama mej å han ger mej en kram >_< fett scary >_< haha stackars henrik fick lukta på gubb svett efter gubbar som tagit tillfälle i akt och kramat mej när de sett texten på tröjan :P

puss och kram alla <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0