Beccis<3

Är med söt beccis ikväll. Big love to her <3 Åkte hit igår för att jag hade tråkigt hemma. Mamma vart lite små sur då jag bara drog hemifrån men spela roll hon slapp mej en helg. De kan hon nästan vara glad för (A) hehe i alla fall om man går efter vad folk säger (att jag är överallt och ingenstanns och bara rent av uttröttande att vara med) Var med jenka tidigare idag oxå <3 fett mys de oxå. Har inte träffat henne på evigheters evighet. Hon sov här natten till idag oxå fett mys men såklart ska hennes äckel pappa förstöra allt det roliga och säga att hon inte får sova här denna natt oxå. Fan om jag vore hon skulle jag inte fortfarande stå ut med honom. Jag skulle valt att bo hos min mamma, vilket hon har möjlighet till. Han vill säkert bara hennes bästa men han måste tänka på att hon bara är en 15 årig flicka. Hon måste få leva ett liv hon oxå å inte bara gå efter vad han tycker stämmer. Att vara tonåring är en ansträngande sak som de flesta vuxna tror att de vet precis allt om men jag har en känsla av att de glömt hur de kändes, att de bara minns de minsta plågorna och besvären. Man blockerar ju lätt bort det som varit jobbigast. Jag tror vuxna skulle må bra av att gå tillbaka till tiden de var unga. visst världen ser inte likadan ut nu som då. allt är 1000 gånger jobbigare nu, men då har de i alla fall en liten aning om vad ungdommarna går igenom. De borde fan tänka på att mycket är nytt och skrämmande för ungdommar. Jag tror det skulle förbättra förhållande mellan mor och barn eller far och barn.

Be gärna föräldrar läsa min blogg om ni hittar nåt intressant.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: becca

ja janne är bajs!!

2009-05-30 @ 22:03:55
URL: http://bexish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0