Måndag

Yeah då va måndag avklarad! Skoldagen gick fort. Hade 2 no lektioner där vi satt och diskuterade kukar...tiden går fort när man har roligt. Haha *happyface* aja hade hemspråk efter skolan då, som vanligt. Alltid lika trevligt med små kåta pojkar som stöter på en. De är typ några år yngre än mej hela bunten ( förstår inte att de inte inser att dom inte har ens en liten channs)

Har klippt mitt hår idag. Det blev som det blev. Laddade upp bild på bdb. Säg va du tycker!
Blev ganska slut i armarna av att klippa det men det gick ändå.

Jag och syster insåg att det inte är många dagar kvar till skolavslutningen så jag går omkring och är halv lycklig nu *yaay*
En sak som gör mej mindre lycklig är att det är den där skol-show-saken på onsdag som jag verkligen inte vill vara med i men inte får hoppa av. Jag skulle vara med i kören så jag ska sjunga solo på the rose. Fick även repliker av mina söta f.d dramalärare. *suck*  VILL INTE!  vill någon ta över? Jag slipper dock vara i skolan imorgon och på onsdag. Men har långa dagar med rep. Jag börjar 10 imorgon och slutar 16.15. Rätt så drygt. Sen på onsdag är det en hel jävla massa föreställningar. Jag hoppas verkligen att vi får ta ut komp. på detta annars blir jag inte så glad.

För att lägga till en annan kul grej så har jag börjat skriva på min bok igen. den har legat undangömd ett tag men tog fram den igår. Känner mej lite förvirrad om vad jag egentligen skriver om men det lär ja räkna ut om jag läser igenom hela *suck* orkar egentligen inte läsa igenom hela men antar att jag måste. Fattar inte varför jag var tvungen att skriva så lång..eehm berättelse? eller vad ska man kalla det? ska i alla fall byta namn på den också. Till vad vet jag inte än men Tyst offer passar inte längre så bra in på historien. Människan är ju inte tyst, inte heller det enda offret.

hinner inte skriva mer nu pussochkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0