SHOW :O

Vi hade show idag å ja e helt död nu. Vi sjöng och sjöng och sjöng och sjöng. Trodde aldrig det skulle ta slut men tack och lov gjorde det de. Men nu har jag jätte ont i huvud och hals och fötter och allt. Så det är skönt attd et är gjort nu, det är det verkligen. Ville egentligen inte ens vara med men ställde upp för mina vänner. Jag har ju egentligen som alla vet slutat att sjunga inför publik...Insåg idag hur mycket jag saknar pulik och scen och scenkläder och förberedelser. Men jag insåg också att jag saknar inte teatern. Det är att stå på scen jag saknar. Jag trivdes bäst då jag sjöng idag. Inte då jag spelade teater.

På håltimmen pratade ja me beccis i telefon<3 alltid lika skoj <3 fasst ja la på typ 2 ggr för att prata m söta små vänner (A) å ringa mamma :P haha. Fick nya vänner oxå, de va jätte söta ^^ <3

hinner inte skriva mer nu puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0