Skola

Sitter på skolan och segar. Har typ So lektion. As tråkigt. Gjorde nyss en redovisning i all trötthet men de gick bra ändå :) kunde berätta gansak mycket i diskussionen så jag är nöjd. Tror nog att jag får ett ganska bra betyg :)

Är allmänt trött idag efter de 2 senaste dagarna. Det kasnke inte verkar ansträngande men det är det. Att ständigt vara happy och försöka vara social och trevlig är jätte jobbigt för en flicka som mej. Visst visst alla tycker säkert att jag klagar jätte mycket men jag varför vara tyst? varför inte säga till när det är fel? och hur ska man få veta något om man inte pratar med en kompis om det? ÅÅH less och trött, men snart är det sommarlov. Tack och lov för det. Skulle inte orka en månad til i skolan. Snart är det helg också. Då skulle jag vila men jag har lovat kusinerna att vara social med dem. Lika bra det. Vilan får vänta. 2 veckor efter sommarlovets början. Då kan jag börja chilla, börja tagga ner. Just nu är det bara att bita ihop och låssas som om man har all ork i världen och plågas av att inte kunna sova på nätterna på grund av att mina dagar är allt för fulla och jäktiga. Jag har en konstant trötthet och de känns som att någon hugger mej i magen varje gång jag stressar men det finns inget jag kan göra åt det. Skolan är stressig och allt runt om kring. Men nu har jag för hoppningsvis eftermiddagarna där jag kan pusta ut och kanske vila på soffan en stund. Kyrkan är slut för terminen och snart även sångträningen. Hemspråket tar slut på måndag och skolkören tar slut på onsdag. *lycklig* SNART ÄR DET LOV.

Fick schemat för sista veckan idag. Helt sönder chill asså! Måndagen åker vi till juniskär och hälsar på min gamla mentor. börjar halv 10 och slutar kvart i 2 *yaay* Tisdag börjar jag klockan 9 och slutar 12. Har typ bara brännboll då.
Onsdag är det städning vi börjar 10 och slutar typ 3 och torsdag är det picnic m klassen och bara chillar. slutar typ 3 då också. fredagen är det avslutning. Sen är det sommarjobb på ica 2 veckorna efter det *yaay* cash <3

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0