får man gå och lägga sej nu?

GAAAAH är så sönder trött så de finns fan inte :O Hela dagen ha ja vare trött asså..Ja Fattar Inte! jävla vinter säger ja bara...mörkt då ja går till skolan och mörkt när ja går hem....inte konstigt att de känns som att de ständigt e natt :S osså snöar de :O brukar fan gilla snö..men asså...lyckan av snön ba försvann..känner faktikst inte någon lycka alls just nu..bara uppgivenhet och sönder trötthet...lite lätt nedstämd oxå...ba typ igad då provet gick bra som ja va as glad..en stund...En fråga bara...är ja så jobbig? folk typ stänger ut mej..låter bli att lyssna på mej...å är osociala? va fan säg nåt istället? ja kan ju faktiskt ändra mej ja me...berätta problemet för mej så gör ja nåt åt de....visst kommer de göra ont att höra att de e nåt jobbigt me ens personlighet..men de går ju över FFS. Ja är ju verkligen sån som ändrar mej efter den ja är med. Är jag med en ordentlig människa så är ja ordentlig men är jag med en barnslig flumm skumm <3 så busar såklart jag med..de e inte precis så att ja flummar sönder me nån som inte är flum..de skulle ba va pinsamt..om inte för mej så kanske för den...vill ju att mina vänner mår bra..alltså gör ja också så gott jag kan för de...ändrar mej mer än gärna för att bli accepterad..även om den ja ändrar mej till inte riktigt blir jag..men va fan..så ha ja fått göra hur länge som helst...de e inte så att ja tar någon skada av de..inte så att ni skulle märka de iaf...de är barsa de som står mej närmast som vet när jag är depp över nåt..å de vet då också vad... Som Jozzeh <3 dej snackar jag verkligen om allt med <3 Du betyder så underbart grymt mycket. Det känns också så underbart skönt att veta att du lyssnar, säger vad du tycker och dessutom inte snackar med andra om det du e min personliga psykolog..och jag hoppas du vet att är de nåt så ställer jag såklart upp för dej <3 vad det än är <3 Å Pia min man <3 även fast vi inte är med varandra så mycket nu mer eftersom...eftersom de helt enkelt inte finns så mycket tid :( så har du blivit som en syster för mej och även dej kan jag prata med <3 Det finns så många mer som ställer upp för mej vad det än gäller..å skulle gärna nämna alla namn men måste ju tänka på läsarna..heh de finns ju de som läser min blogg so inte har en aning om vilka alla är..och hur kul är det å läsa en massa namn? men ni ska veta att jag sdkänker er en tacksam tanke <3 och önskar er all lycka i världen <3 Älskar er

Puss och Kram
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0