Halvdöd :O

Sitter på syrrans säng HALVDÖD fattar inte hur ja ska orka med. Fast alla dagar brukar inte vara så här. Började inte så tidigt imorgse så ja vaknade och tog en skön dusch innan ja tog en chill promenad till skolan...på typ 12 minuter :P haha de går fan bara fortare och fortare för mej att gå dit. I alla fall, sen hade ja typ matte lektion...gick såklart..vi håller typ på me koordinatsystem eller nåt -_- as lät...kanske till å me blir ett VG på de provet...eehm..hade sen huuuuur lång rast som helst..satt å lekte maffia me dem i min klasshalva å de spela kort ..sen hade vi typ klassråd å tillsist kemi...as gött schema men den tog slut lite fort....Heh känns som att ja får dit..Är där en liten stund och går sedan hem igen...dee känns typ aom att de enda jag gör nu mer är att promenera. Hatar typ att promenera nu, men va gör man?

Sitter i alla fall på syrrans säng och lyssnar på lite allt möjligt i musik...Kanske inte så smart att göra de när ja försöker få in en låttext i huvve..men skit samma...orkar inte plugga idag..känns som att ja gör de hela tiden..efter NK provet snart ska ja chilla lite kanske..inte såplugga..måste ju ha tid att va jag, att göra annat och faktiskt leva. sakanr att umgås med vännerna :/ de känns som att dei nte finns tid till de..men ja ska på något sätt lyckas med det...kan plugga skoldagar eller nåt å va social m folk på helgerna..eller nåt...iaf då ja inte har nå prov på G. GAAAH ja orkar egentligen inte men de måste göras...De hemskaste e väl att de känns som att ja de den som anstränger mej mest å verkligen plågar mej själv med att trycka in fakta i huvudet (det roliga lägger sej lätt på minnet men tråkiga ämnen ä as svårt) å misslyckas ändå..kanske pressar jag mej själv för hårt? hade en kompis som sa till mej att om ja ska lära mej nåt måste ja lära mej att se till att jag mår bra och är glad först. Då går allt lättare och en annan sa att om man ska lyckas gäller det att balansera livet och utbildning. de stämmer nog. även om at typ alltid tjaffsar å säger emot..så stannar de ni säger kvar och ja tänker på de en stund senar eoch kommer faktiskt fram till att ni har ju rätt. Det är däför ja ständigt snackar med er..för att ja vet att ni kommer säga nåt bra, att ja kommer må bättre..när ja själv fått tänka igenom de och kommit fram till egna slutsatser, även om de råkar vara just de ni sagt..eller kanske en kombination av va alla sagt? haha alla å alla..Pratar inte med så många om de.. Men aja, jag vill i alla fall att ni ska veta att ni betyder så grymt mycket för mej och att jag uppskattar allt ni säger till mej även om jag inte visar det. Älskar er <3
Puss och Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0