Orkar inte!

Känner mej så sjukt ledsen..eller nedstämd kanske ja ska säga. Jävla fail liv man ha egentligen..man växer upp i tron om att framtiden e ljus men den e fan svart...den e för i helvete mörkare än svart :O
Allt går bara fel just nu och de käns som att ja inte klarar nånting. Ja är för fan sämst i min klass. fan va ja önskar att ja va smart ibland. att ja hade topp betyg som alla sötisar i min klass....Att ja inte kastat bort alla de där åren å timmarna som ja skolkat eller inte orkat att ens lyssna på läraren..ja ha missat så jävla mycket och de får ja ta skiten för nu..känner mej så värdelös...Ni tycker säkert att de låter som att ja söker uppmnärksamhet som en jävla fjortis..men så är verkligen inte fallet..vill inte ha uppmärksamhet..de e inte de ja söker...vill bara att folk som känner mej ska veta hur ja känner...ja mår verkligen inte bra av att vara dålig. Sitter och pluggar oerhört mycket..men lyckas ändå inte..Va fan är de för fel på mej? varför är inte jag lika bra som de andra? Är jag typ blond på nå vänster? Inte vad jag vet i alla fall. Orkar i alla fall snart inte mer. Va fan jag är as glad för jag förstår verklgien på lektionerna och när jag är hemma och pluggar...men när det är prov..Då är allt som bortblåst. Va fan osså blir lärar helvetena sur å bekymrad över hur ja klarar mej...ja fattar ju för fan men så fort de bli prov blir de blankt..VARJE FUCKING GÅNG :O Aja skit samma ...orkar inte mer...

Puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: Tha rub!

Du är ingen fjortis Anna! Du är en super söt vän som är raka motsatsen till värdelös och dålig. Du är riktigt smart!



Är det något du vill ha hjälp med för att lättare komma ihåg sakerna för prov så hjälper jag dig gärna.



vill i vilket fall att du ska veta att jag står bakom dig och stöttar dig. Du kommer klara av det här.



Jag tror på dig. :)

2009-11-05 @ 23:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0