Slut på lovet snart

Sista dagen på lovet idag då...Vette fan vad jag ska göra. Jag satt och stickade hela dagen igår så jag kanske pluggar idag..om jag inte får tag på någon och drar ut nånstanns med den. Sötkusin Rebecca fyller 15 idag, önskar jag kunde vara där och fira henne. Men det blir å sitta hemma. Heh Halsduken min blir ju eehm..bra? kasnke laddar upp en bild på den på bdb senare..Det får vi se...jag har inte ens gjort hälften på den än men det går rätt fort att sticka trots att ja ha smala stickor :) Hm vet inte riktigt vad jag ska skriva idag..tänkte skriva nåt djupt men...ah tappade bort det.

Dagens tanke.  Kärlek är något som sätter spår. Har man haft djupa känslor för någon försvinner de inte på några år. Men man måste ändå fortsätta att blicka framåt. men vet aldrig riktigt på vilket sätt man älskar personen före man träffat den igen efter all denna tid. Det kan lika gärna vara så att man älskar den som en bästa kompis eller ett syskon, Förhasta inga beslut eller så, ta tid och tänk efter. Känn efter hur du känner och bry dig inte om va någon annan säger. Du måste följa ditt hjärta och göra det som känns bäst.

Tack för att ni läste <3 Puss och Kram <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0