Halloween?

Hej allihop igen :P snacka om att de va länge sen ja skrev nu -_- men så är det ju tyvärr...plugget kommer före..Jag har jobbat mycket på renskrivningen av det jag skrivit på min på på senaste tid...inte det roligaste men jag är äntligen klar med att renskriva så nu kan jag äntligen skriva direkt ur skallen...Något som inte är så kul är att jag har lyckats förkorta den riktigt mycket...jag har typ 30 sidor på datorn...Men jag har tagit bort saker som var onödiga och som skulle tråka ut läsaren och dessutom ändrat om en hel del. Jag själv tyycker att den har blivit bättre men haha den är absolut inte bra fortfarande...eller..Min man verkade tycka att den var bra. Tack söt <3

Jag var då på halloween fest igår då...rätt kul :) Folk var glada och sociala. Alltid lika trevligt. Men vi tog bussen hem så det blev en tidig kväll..vilket kanske var ganska tur eftersom jag somnade ganska tidigt. Fattar inte hur man kan va så trött som jag är nu på senare dagar. Det är som att all min energi jag har på morgonen då jag vaknar försvinner så fort ja gör något..sen ligger jag halvdöd på soffan resten av dagen. Det kan ju förståss bero på att de e så fullt här hemma nu och det gör alla lite lätt retade eftersom vi bor så tätt inpå...vi är alltså 6 personer..vi har 3 sovrum, ett litet kök å ett lite större vardagsrum.. eller tvrum som andra kallar det. på den ytan lyckas vi vara. rätt så fantastisk faktiskt..Att vi inte bråkar 24/7 :P Aja skit i det. man ska vara glad för att man har en familj de bryr sej om en och ser oftast till att man mår bra och är glad...

hinner nog inte skriva mer just idag..men komentera gärna ;) puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0