Lördag i Undersvik.

sitter då fortfarande fast i undersvik och känner mej lite smått uttråkad. Morsan ringde förut och berättade om lite skoj där hemma och ja..jag längtar nog hem. Inte bara för att träffa familjen och faktiskt få sova (vilket jag inte får här) utan föra tt då börjar skolan snart igen. Jag längtar nog till skolan ganska fint. Föromodligen för att jag trivs så bra där med min klass och mina vänner. Visst trivs jag bra med kyrkfolket på en massa läger men inget slår glädjen man känner när man vet att vännerna finns där hemma och att de ställer upp om man har tråkigt. I love my friends ju :) hehe kändes som att ja gick typ i 3an nu när ja skrev så haha men som sagt inget slår glädjen ja känner när jag är med mina vänner. De betyder så oerhört mycket :)
Vad har alla andra gjort idag då? jag har som ni kanske förstår suttit och latat mej vid datorn hela dagen. Eller nästan i alla fall. Jag har stöttat konfirmander också och jobbat lite med dem. Sång pass med bettan bland annat idag. Mycket kul eftersom jag älskar att sjunga. hehe som vanligt sjunger jag högst av alla men det gör ju inget. Står man och dansar lite får man igång alla konfirmander och de vågar lite mer. Haha Jag älskar mitt jobb som ung ledare, att få skämma ut mej å haha ibland även dem. att finnas där för dem ifall det är något och att få följa så mångas väg till att hitta sen själva. Det är härligt att de hur de förändras med tiden och hur de blir säkrare i sej själva och fattar att man ska behandla andra som man vill blki behandlad själv. UNDERBART. Men med prästen vi har nu vet jag inte om jag orkar ett år till. Jag ska försöka men jag lovar inget. Vi får se hur jag känner efter det här året. Som det är just nu är det som att en del av känslan är borta. Den där lägerglädjen. och spänningen ...som bortblåst asså..är för att vara ärlig lite besviken men jag är glad att jag har datorn med mej och att jag fick lösenordet till internet. haha blev dock chockad då jag fick veta det eftersom det verkligen är det allra sista man förväntar sej

haha nu har jagh än en gång skrivit ett inlägg och typ inget. Tack för att du orkade läsa..eller gjorde det även om du inte orkar <3 det betyder ska du veta <3 Puss och Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0