Undersvik

Är då på konfirmandernas första läger.. Inte lika kul som ja hade hoppats. Längtar nog tills att det är slut. Vet itne varför men de känns inte lika roligt som vanligt att åka på läger.. Förr var det de bästa som fanns och man planerade och funderade i flera veckor innan.. Nu åkta man bara hit och ah..sitter själv i ett kallt rum å pluggar. eller ah nu skrive rja ju blogg..men spela roll. Saknar folket i skolan. Mina söta vänner som får en å skratta tills tårarna sprutar :P Ja skulle hellre sitta på nån tråkig S.O lektion än å sitta här om ja ska vara ärlig. Ja har så otroligt jätte tråkigt så det finns inte. Och det är så otroligt jätte dåligt väder ocksp. Så när jag kommer tillbaka kommer jag nog vara förkyld igen..Kommer sitta och snörvla precis som killarna (M & P). Nu har jag i alla fall rast fram till 21.30..har haft rast sen 18 typ..och..eehm..åhnej..snart slut på batteri :( så vi får hålla tummarna att ja var smart nog att ta med mej laddaren :O
ska sluta skriva nu i alla fall.. tack för att ni läste <3 puss å kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0