Ingen skola

Hemma från skolan idag då. Heh vette fan va man ska göra. Grymt tråkigt men de e tur att man har en så söt mamma som ser till att man mår bra hela tiden och som är social. Kom å tänka på de stackars människor som har föräldrar som är upptagna i sitt jobb, inte har tid eller inte bryr sej. Hur ensam de måste känna sej Jag kan i alla fall skratta även om jag känner mej som en stor snorhög. Jag är fan riktigt lyckligt lottad. Jag har en mamma som älskar mej och syskon som bryr sej oxå. Jag har dessutom vänner som messar och undrar om ja mår bra. Det får mej att tänka på de som inte har det. Jag tycker grymt mycket synd om dem. Så om det funnits något sätt att dela med mej lite av vad jag har till dem hade jag utan tvenkan gjort det :)

puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: Syrran din <3

naaaw <3 nannz då ^^ Haha se! :O jag följer visst din blogg :O :P

2009-09-01 @ 21:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0