Pias inlägg - mitt eget<3

Lite små less som vanligt men de e ingen större fara. Är bara grymt stressad över mycket och förskylningen som ja hade för en vecka sen eller två gör sej fortfarande påminnd om att den inte lämnat mej helt. Av nån anledning blir ja grymt tjurig då jag blir förkyld och mycket går fel. Jag hamnar ofta i bråk med onödiga personer och mycket händer som jag senare ångrar. Läste igenom Pias blogg idag och där fanns ett inlägg där hon skrivit att trots att hon har så många omkring sej så känner hon sej enasm och saker som förr gjorde henne glad gör inte det längre ..eller i alla fall nåt i den stilen. Men det senaste hon skrev de där om att hon inte e glad fasst att hon borde de...de känner jag speciellt nu...men när ja läste de där inlägget som hon skrivit var det som att ja läste mitt eget inlägg. Det hon skrev kunde lika väl ha kommit från mej. Så en hälsning till dej gumman <3 Jag känner samma sak men du ska veta att precis som du finns där för mej så finns ja här för dej <3 love you min sockervadd <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0