Skolan, Vännerna, Familjen, Kärleken

När kommer det sluta? När ska jag sluta må dåligt för att jag inte hinner med? Ska de tre närmsta åren bli en plåga för att jag valt en linje där man bör plugga flera timmar om dagen?

Jag vet inte om jag klarar det. Jag blir stressad för att jag inte hinner med vännerna och de känner sej svikna och vänskap efter vänskap går i kras och jag tar ut det på familjen.. Jag skriker och bråkar helt utan anledning egentligen eller anledning finns ju för mej :P jag är ju stressad :O jag kommer fan gå in i väggen. Jag hinner ju aldrig vila :(

Sen var det då det här med kärleken...den är varker här eller borta...den existerar men ändå inte lixom..vette fan hur ja ska förklara de på ett annat sätt...men ah vi får se hur jag löser det här

Puss och kram på er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0