Trött

Har jobbat flitigt denna vecka känner jag och vi får väl se om det lönar sej imorgon då jag har matte prov. Hahaha jaja jag vet ja har väl inte jobbat så flitigt på matte lektionen men jaa..jag har faktiskt jobbat en del hemma :) Och när jag intejobbat har jag varit i kyrkan. Har inte haft mycket tid till att vila kan jag lova så när helgen kommer kommer jag att sova gott kan jag lova :) Syrran kommer hem då btw. :) får se om det blir som förra gången eller inte...är dock glad att jag får hem mitt SD kort igen :D å mina filmer :D HAPPY

orkar inte skriva så mycket mer. Jag har nyss skrivit alla svaren på ekologi läxan. Det känns bra att de det är gjort nu i alla fall. Nu är det bara matte provet som väntar sen måste jag skriva en atrikel på engelska till hemspråket. Sen tror jag faktiskt inte att jag har något mer. (tack och lov) så jag skriver nog artikeln imorgon så får jag helgen fri så jag får vila. Sov gott alla söta <3

Puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: Maria

vaddå? va det inte kul att jag åkte hem å hälsade på? :O

2009-10-03 @ 11:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0