Gott? och blandat

Timmarna försvinner in i pluggandet och det känns som att mitt pluggande har blivit mitt liv. Det var det sista jag ville, att mitt liv skulle ockuperad av skolan. Jag förlorar så otroligt mycket på att det är så men vinner ju samtidigt en framtid. Ska jag sikta på framtiden eller bevara nuet?

känner mej grymt förvirrad o alla fall.. skriver därför en massa tjaffs bara...egentligen inte nån spec idé å läsa men tack för att du gör det endå.

Det här med att förlora så mycket...Det jag förlorar är vännerna. De känner sej bortglömda. Önskar jag kunde göra något som gjorde att jag hade tid med alla som ville vara med mej, med alla som behöver mej. Nu ska jag i alla fall ha lite mer tid med en kompis. Hon flyttar in hos mej på deltid alltså bor hon här tre dagar i veckan ASGRYMT längtar så in i helvete för att se hur bra det går :) OCH JA vi ha förberett henne på att hon måste hjälpa till med hushålls sysslor precis som ci andra som bor här gör. Jaag har ju alltid sagt att hon är som en syster åt mej å haha nu blir hon det på triktigt :) I alla fall tre dagar i veckan. Stackars lilla <3 hon  kommer bli så les spå mej :/ <3 men hoppas hon kan härda ut endå <3

Satt och tänkte på en sak nu. Det finns någon jag bryr mej väldigt mycket om. Vet inte ens om den personen är helt medveten om det. Han ser mej nog som en jobbig liten pryl men spela roll varje gång ja snackar med honom kan ja inte sluta lé å varje gång ett sms klingar in i min inkorg på mobilen tar mitt hjärta ett glädje skull. hihi när jag tänkte på de ja skrev nyss och jag att tänka på en sång vi sjunger med kören...en lite cachig melodi som man inte kan bli annat än glad av. Pia vet vilken det är om ja säger "han är mmh och han är aah" :P grymt mycket kul i den kören btw :) tycker att alla som ha möjlighet ska komma dit och prova på :)

men men sovdags nu...eller ska nog kolla på stjärnorna och fundera över mitt liv en stund först..kommer inte kunna sova annars..allt kommer snurra ihjäl sej i mitt huvud annars...
Puss och kram! <3

Kommentarer
Postat av: Pia (A)

Aldrig att man blir less på dig :o Daah ;) Du är min söta lilla syster hihi (A)



"Han är god, mmh Han är god aah, han är god mmh, han är god aah" (H)

2009-09-18 @ 09:16:16
URL: http://phenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0