GAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!

Kan man bli argare!!? Hela dan är bara fucked up! morsan ligger på sjukhus. hon skulle bara vara där över dagen men blev kvar över natten. å hade nå jävla hälsosamtal m jävla kärringen vi ha till sköterska på skolan! Är så sjukt förbannad!!! ORKAR INTE! är så sjukt glad att ja har så sött folk som får mej på bättre tankar! Osså är jag glad att mormor ställer upp och är här med oss. Vill tacka henne. Och för en av de första gångerna i mitt liv be en bön. Vill de för min mamma. Att hon ska må bättre snart och bli frisk. vill att hon ska orka finnas kvar för i alla fall min lillebror eftersom det är han som är i störst behov av henne. Ingen 10 åring förtjänar en mamma som är sjuk. Ingen mamma förtjänar att vara sjuk. Vill att hon ska  må bättre snart. För Sin egen och våran skull. Älskar dej mamma <3  tänker avsluta med de orden. Orkar inte skriva mer. Älskar dej mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0