Morgonkaffe!

Sitter framför tvn och bara tar det lugnt. Grymt skön morgon. Var hemma igår så jag fick sova ut..Fast det var inte därför jag var hemma. Jag mådde inte så bra. Men idag mår jag bättre. Så idag blir det skola. sen är vi lediga tors och fre. Fre siktar ja på å få vara med finaste :)

Men idag då. Mamma åkte iväg på sjukhuset så jag fick hjälpa till att se till att lillebror kom iväg. Så jag är så sjukt snäll att jag offrade min sovmorgon för det =D HAde sedan en timme kvar efter att jag fixat mej så jag bestämde mej för att äta. Mums. Nu när mamma inte är hemma så kan jag till och med dricka mitt morgon kaffe. Heh efter helgen har jag blivit helt beroende av kaffe. Heh bli typ sur om jag inte får mitt kaffe. Det är jätte hemskt! Men ska dra ner på kaffet igen :) Det är ju inte precis de bästa man kan bli beroende av xD fast de förståss...Det är ju inte lika hemskt som toback..Men det är nåt jag inte tänker ge mej in i. Känns onödigt när jag vet hur svårt det är att sluta. Så heh ja håller mej tilll mitt kaffe :) Idag blir de då skola som jag sa. sen kl 14 har ja nå jävla hälsosamtal för att jag hade ont i lungorna då ja motionerade i början av ettan. Tycker det är ganska dumt att ta upp det nu när det inte längre är ett problem. Men jaja sen blir de en snabbis till donken för att hinna äta nåt innan jag ska till kyrkan eftersom jag har konfirmander ikväll. Är dock lite förvirrad eftersom jag inte fått veta någon uppgift till idag. Så jag antar att det blir å improvisera idag. Det lär ju bli å läsa ur bibeln eller så. Kvällens tema är Ökenpärlan så det det kan inte vara så svårt.
Men men ska till skolan nu :) Musik på morgonen! asnajs =D ehm börjar 10 över 10 ^^ Puss och kram!!! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0