Ta mej härifrån?

Sitter i soffan och torteras av min lillebrors oförskämdhet. Lust att typ vrida nacken av honom men det går ju såklart inte. Han är så sjukt kaxig! Försöker söga vad jag ska göra och sånt. Han verkar tro att han har rätt till bestämma över mej..Som om ja typ tillhörde han eller nåt. Den enda som kan bestämma över m ej e fan min morsa..Och ja det är ju inte alltid jag lyssnar på henne heller! Fy fan va förbannad jag är! FY FAAN asså! Han är så jävla bortskämd! Verkar tro att ja är hans slav eller nåt. Killen kan ju drömma! Jag tänker inte följa nåt den ungen säger! Aldrig någonsin hur sur folk än blir på mej! FY FAAN gaaah!!!!! sämre dag får man fan vänta på! Så jävla less! Sitter fast med en kaxig unge som ja ha lust att typ ta livet av. Eftersom det inte går har jag lust att ta mitt eget liv! Bara för att slippa honom. Förutom det jävulskapet är jag sjuk! Feber och shit! Hur kul är det då? Inte alls kan jag lova! Så sjuuuuuuuuuukt uttråkad! På toppen av allt är det min och Mickes två månaders dag och jag vill inget annat än att träffa honom. Eftersom jag är sjuk och han måste repa så går inte det -_- Hela dagen är bara förjävlig.

Asså seriöst! ungen tigger om stryk! Just nu sitter han och trycker på tagnenter och håller för camen nån som ha nå tips på hur man överlever ett monster under attack?
Ibland önskar jag att man kunde göra något för att ändra hur han är. Ge honom lite mer förstående för hur andra mår och vad andra tycker och känner. Men tyvärr går inte det. Det skulle man gjort då han var liten. Det vore som att lära en gammal hund sitta...Trots att han inte är så gammal. Jaja ska sluta snacka skit om min lillebror nu
Ska spela monopol med honom nu i hopp om att få honom lite lugnare. Tror det kommer funka! Antar att man får offra sig lite. Jag avskyr denna sorten monopol. Den är så sjuukt seg. Vill att det ska gå fort (A). Men jaja bara att härda I guess. Längtar tills jag kan träffa Micke i alla fall. På lördag eller söndag blir det då. Om jag är frisk :S Älskar honom! Dessa två månader har varit de bästa och ser fram emot många fler! <33 En massa najs låt som stämmer lite grann:

Kommentarer
Postat av: Pernilla :)

Du ska INTE ta livet av dig din lilla underbara skitunge som är min fru! :o love you thiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis much x (gånger) allt :o <3

2010-02-19 @ 18:14:45
URL: http://phenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0