1/1 -10

nytt år igen då...det är
väl nu man ska sätta upp en massa mål å lova en massa man inte ska klara eller hålla. Dumt säger jag. Därför sätter jag äldrig upp mål för mej själv. De målen andra sätter upp för mej kan de köra upp någonstanns. Man kan ändå inte göra mer än sitt bästa. Vilket jag ändå oftast gör. Alltså är det dumt att sätta mål man ändå aldrig kommer nå. Och att ge mej själv löften är meningslöst för ja sviker alltid mej själv. Förra året lovade jag mej själv att bli en bättre person mot andra. Att jag skulle vara mer accepterande och shit. dream on XD ja lika jävlig fortfarande. Hur jag än gör verkar jag såra folk. Vänner, Familj..u name it. Men men sånt e livet I guess.

Hittade en låt som ja tycker visar mycket om hur de känns just nu xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0