Ni betyder<3

Don't Call Me An Angel, You'll Soon Realize That I'm Not As Wonderful As u Thought And You'll Regret Even thinkin I'm An Angel

De är vad som stått på min press på bilddagboken mycket mycket länge...Varför? Jo för att jag tyckte att jag fick såra folk var och varannan sekund..Det fick mej att känna mej som en dålig person. Kanske för att vissa sa saker på sådant sätt att jag fick dåligt samvete? Eller för att jag har ett för "stort hjärta" som gör att jag inte klarar att se folk sårade eller ledsna? Men jag gick ju emot det! Hur jobbigt det är var tog jag mod och styrka till mej så att jag klarade att säga det som behövde sägas. Alltså var jag stark. Eller? I alla fall på det området. Något jag var svag för var grupptrycket. Det ar innan jag tog tag i det och blev den jag är idag. Jag försöker vara självständig. Försöker gå min egen väg. Det finns underbara folk i mitt liv som håller mej på rätt väg. Det finns såklart även de som sinkar mej de som vilseleder mig men sådant har jag lärt mej att sortera bort. Jag har fått lära mej den hårda vägen vilka som går att lita på och inte. Har även fått lära mej att om det känns konstigt från början så kommer det alltid att göra det. Men Med vissa....Typ Pia, Jenka, Jozzeh, Nessa och framför allt Micke, känns det riktigt bra. Det är folk jag inte tvivlar på. Nog aldrig kommer tvivla på. Litar på dem till 100% och kommer fortsätta göra det. De har förändrat mitt liv. Alla på sitt eget sätt. Vill ni veta hur kan ni fråga mej ;)

Nu har jag i alla fall tagit bort texten på bdb...Den behöver inte längre finnas där. Den symboliserar ingenting i mitt nuvarande liv. Det tillhör mitt förflutna. Ett förflutet jag vill släppa. Mitt liv fylls nu av saker som får mig att må bra och jag sätter Mina bästa vänner, nära och kära i centrum. Vill bara säga tack för att ni finns där för mej! Jag älskar er och kommer alltid att göra det! Jag finns här för er precis som ni finns för mej.

Puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: Din man<3

jag älskar dig <3

2010-01-22 @ 16:31:17
URL: http://phenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0