Helgen <3

Ni kan ju säkert gissa va ja gjort i helgen! Underbar tid med en Underbar person! Ni kan ju säkert gissa vem detta är också =D Micke såklart!! Tihih (A). Fredag var vi då på domsaga och kollade när nåra band spela. Massa kul ofc! Allt är ju kul med Micke^^ Förutom de är de alltid en massa mys med han! och man blir alltid så lycklig i närheten av honom. :D Hihi behöver bara se på honom så pirrar lyckan i hela kroppen!
Sen var de då lördag. Egentligen skulle jag inte få vara med honom men eftersom jag e najs så lyckas jag övertala mamsen att få åka in till stan ändå. Såklart var det massa mys <3 haha ja å micke e typ stammisar på barista xD men de kanske e dags å hitta nå annat å göra? eller i alla fall nån annan stanns att vara...även om jag älskar att vara på barista med honom. Haha vad jag än gör med honom så älskar jag det! Bara för att jag älskar honom så mycket. Men ah..Barista personalen kanske blir lite less på oss (A) å ah..man måste ju respektera de som är runt omkring oxå. <3
Även om vi inte kunde vara med varandra så länge så var dagen bra...bara en minut med honom förgyller en dag. Skulle dock aldrig klara att bara träffa honom i en minut xD De räcker inte. Skulle typ inte klara att gå därifrån efter bara en minut (A)
Sen var de ju idag. *Suck* inte gjort nånting på hela dagen. Förutom att sitta och tänka på micke. Eller jo jag har pratat med Jenka också. Vi kom på den roliga idén om att typ kanske möjligen kolla på film hos henne någon gång :) skulle då om vi lyckades övertala najs folk att vara med. Så klart på en helg ;) Min helg har i alla fall varit massa bra :) 2 av dagarna i alla fall :P idag var för seg xD Saknar micke jätte mycket :O och inatt...eller imorgon bitti åker han la tillbaka till bräcke :/ denna gång blir det sjukt länge innan jag får träffa honom igen :/ När han kommer hem nästa helg är jag i vålådalen på utbildning till ledare. Visst det är massa kul men kommer sakna micke så himla mkt :/ om jag inte hinner träffa honom på söndag blir det 2 veckor sen ja träffat honom. Vilket skulle vara hemskt! Blir ju jätte depp vara av en vecka utan honom, bara av en dag :O Hemkst det ska vara att man hittat någon man tycker jätte jätte mycket om men inte få träffa honom. Heh nää...tycker inte om honom..Älskar honom! mer än allt annat! Han betyder så himla mycket för mej! men ah hinner inte skriva mer nu. Ska på donken..Morsan är förkyld så hon orkade inte laga mat så det blir ute mat idag xD Mumsit jue (A) men aja Puss och kram på er alla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0