Kallt :/

Sitter på mitt iskalla rum och försöker lära in kemin till imorgon. Helt jävla värdelöst :/ Det kommer aldrig gå!

Aja fryser sönder och vill typ inget annat än att åka till bräcke just nu och vara med min hetaste <3 Det känns så tomt då han inte är med mej :/ hm nu tänker väl 50% av er "fan va patetiskt, hon är ju helt beroende av killen" men tänk så ni...så får vi se hur bra ni klarar er å vara från någon ni gillar så här mycket :O haha om ni ens hittar någon! Ni kommer i alla fall aldrig hitta en lika go´ person i alla fall.

Idag har varit seg i alla fall. Skolan som börja typ halv 10 med kemi...sen samhälle...typ de tråkigaste lektionerna de kunde välja att placera på schemat idag -_-.

hm..de ha tage typ 1 timme för mej å skriva de ja nyss skrev xD men så går de då man saknar nån..jag kan inte koncentrera mej bara för att ja tänker på honom. längtar tillbaka lite till lovet då man kunde typ bestämma lite fort att träffas..eller haha det var mer att han fråga och ja inte kunde säga nej eftersom han är bäst <3 men iaf så åkte ja ba ner till stan å där va han. Men snart är det väl fredag i alla fall..jaja mobbas inte, jag vet att det bara är måndag idag..men 5 dagar va fan. de går väl fort? hm De är 6 dagar till ja träffar honom :O de e ju nästan en vecka! depressing! :/  men jaja det blir massa mys då vi träffs igen<3 Älskar dej Micael <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0