pluggisch

Sitter och pluggar lite smått. Less på pluggandet. Sitter typ å äter kakor ja bakat mer än ja pluggar..men det ser ju ut som att ja pluggar..De är väl huvudsaken?

Dagen har vare lite små seg idag i alla fall... Vaknade typ tidigt. Mest för att skolan ha börjat å ja vänjer mej snabbt vid att vakna tidigt å så..Men ah ...åt frukost å pluggade lite...drog sen ut med lillebror till pulkabacken så han fick åka lite. Sen ha ja tyyp pluggat resten av dagen. Eller nä..Gick ut och gick med Fredrik en stund..Snackade lite blev lite gladare :) Hanna hängde också på en stund. Vi typ snackade om allt från vänner till skola till kärlek :) de e najs att man kan snacka m dem om allt ^^ Piz! vet att du läser detta! haha så vi måste hitta på nåt nån dag ;) miss yah min man <3 Fuck va ja saknar många :/ orkar inte rabbla alla..Men de jag saknar mest är min pojkvän min man och min fru <3 min fru träffar ja på tisdag och pojkvännen då han äntligen kommer hem! vilket ja längtar till jätte jätte jätte mycket. Piz min älskade man...Du få säga till när å var så träffar ja dej med <3 Men ah. Just nu sitter ja som sagt å ser ut som att ja pluggar. Min micke loggade äntligen in :) så jag blev på en gång lite gladare. Känner inte av kylan som sitter kvar i kroppen efter den långa promenaden på samma sätt. heh så fort han loggade hoppade ett leende fram på mina läppar och kände en värme sprida sej i mej :) heh tror ja e kääär ;) han gör mej så sjuukt glad genom att bara finnas :P hm ska inte sitta här å skriva en massa. Han kanske tycker ja e dryg då ;) heh fast han e världsbäst...men men ska väl faktiskt göra nån nytta nu...har ju faktiskt en bok som ska vara utläst och skriven om till imorgon..å ja ha inte ens börjat på den -_- puss å kram på alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0