Samhälls lektion

Har typ segaste lektionen ever...en massa snack om länder. Typ Vi skulle ta reda på en om BNP, analfabetism å medellivslängden i länderna...Kan det bli segare?  Fattar inte riktigt varför man ska hålla koll på detta. Så länge man vet hur det är i sverige borde det räcka? Men aja jag kan ändå inte koncentrera mej så bra. Lyssnar intensivt men inget fastnar. Allt som snurrar i huvvet på mej är Micke. Saknar honom så sjukt mycket. Vill inget hellre än att åke hem till honom just nu. Hade ja haft cash hade jag tagit tåget dit så snart jag bara kunde. Eller, fan...morsan hade ju stoppat mej..min respekt för hennes regler...och min ovilja att möta de konsekvenser ja skulle få stoppar mej också. sjukt jobbigt i alla fall. Fattar inte hur man kan sakna någon så här mycket. Satt och pratade med honom länge igår. Han får mej att lé, även om ja helst skulle vilja gråta. Har drömt om honom flera nätter världens finaste drömmar. Vaknar med ett leende på läpparna..men sen går dagens timmer förbi..som det går saktare och saktare...tillslut känns en minut som en timme. Tiden går så sjukt sakta då jag saknar honom. Men sen på kvällen så loggar han in. och på en gång blir jag såå mycket gladare. Det går som i en cirkel...glad på morgon deppig mitt på dagen sen glad på kvällen igen.

Jaja lektionen är typ slut nu så jag hinner inte skriva mer. Älskar dej Micke <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0