Sjuukt seg dag idag...

Älskar dej finaste <3
Ja å micke <3

Sitter som vanligt bara vid datorn å är allmänt seg...längtar tillbaka till igår...De va så skönt å ha honom nära igen efter den låånga tid han var i bräcke...Imorgon åker han dit igen :/ Men ah ska bli sjukt skönt när han kommer hem igen..De e så tomt å deppigt då han inte är hemma. Men snart är det lov igen. Lätt att ja är med honom  så mycket som möjligt då! :O Gaaah! fattar inte hur ja ska överleva all den tid han är i bräcke. Det kommer sluta med att ja åker dit typ å inte kommer hem xD Vill så gärna åka med honom dit...Se hur han bor där å så.. Dessutom skulle ja få så mycket mer tid med honom.. Min mamma skulle till exempel inte komma i vägen! Men då är det väl de problemet att ja skulle aldrig vilja åka hem igen. Men jag skulle måsta göra de för å itne förstöra hans skolgång helt å för å inte förlora mina betyg typ...Fuck va livet ska vara jobbigt ibland -_- varför kan man inte bara få vara med den man älskar hela tiden? Alla blir ju glada...ingen kommer till skada..eller? så varför går det inte då? hm.. Var ska man börja...allt går emot en..för lite pengar...prov man inte får missa...regler som stoppar...å så mycket mer...Ibland önskar ja att ja kunde glömma allt som hade med regler å göra och göra som ja ville...Follow My heart lixom..Men jag är väl för feg för att ta koncekvenserna om ja skulle gå emot morsans regler..vill inte riskera att förlora min Micke. De som träffat honom har ju sett hur glad han gör mej.. Eller haha ah ni som träffat mej..som känner mej bra ser vilken skillnad han gör i mitt liv. Å att även om vissa tycker att äh de är väl som med alla andra så är det inte så. Det finns ingen, INGEN som fått mej å tycka om mej själv..som jag älskat så här mycket och som fått mej å känna mej så otroligt trygg med honom efter en kort period och som Dessutom är så sjuukt HET. Ja jag vet jag skriver om honom hela tiden nu mer. Men han är allt som snurrar i mitt huvud. så vad kan man göra åt saken? inget.. vägrar ens försöka för han gör mej lycklig och jag vill aldrig förlora honom! så jag tänker fortsätta tjata om hur underbar kille jag har! De e ingen som tvingar er å läsa...Heh de enda intressanta ja skriver om är ändå micke så <3 heh <3

Aja ska väl gå å städa eller nåt..de e va min dag innehåller...städning...så ah..

Puss å kram <3

Kommentarer
Postat av: hanabanana

är glad för din skull anna, underbart att du hittat nån som får dig att känna så :) söt bild också!

2010-01-17 @ 16:11:43
URL: http://hannaliindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0