text förvirrad av kärlek xD

Skrev nyss världens längsta inlägg som jag typ inte någonsin kommer publicera xD det var fina ord jag hade skrivit men de var nog lite för personliga för att skriva här. Det handlade i alla fall lite om hur glad jag är. hur bra vissa får mej att må. Min man, min fru och min pojkvän. De förändrar min syn på mej själv. De får mej att bli gladare. De får mej att känna mej trygg. Min fru går på sätt och vis i mina fotspår när det gäller vissa saker. Hon går igenom saker som jag gått igenom förut. Hon gör mej stolt och man blir alltid lika glad av att prata med henne. En annan sak med henne är att man alltid känner sig uppskattad av henne. Det är som att hon lyssnar på vad man säger och tycker att det är bra :)

Med min man blir man alltid glad. Han/hon finns alltid där om man behöver prata och lyssnar mer än gärna. Han är alltid glad även om han har mycket som tynger honom han sätter alltid andra före sig själv vilket inte alltid är så bra men om det är så att han mår bättre när typ jag mår bra så ska jag inte tvinga honom å se sig själv först. Det känns lite dumt. Jag vet hur mycket han skulle vara tvungen att ta tag i för att själv må bra och jag vet att jag inte skulle orkat så varför skulle just hon orka då? Han är lite starkare än mej mentalt så jag vet att han lätt skulle klara det, men som sagt så vill jag inte tvinga honom till något jag vet att ja själv inte skulle orka.

Sen har vi då min pojkvän. Finare får man leta efter :) Det är något med honom som gör mej så förvirrad. Ingenting dåligt...inte alls, men han gör så att jag tycker om mig själv :O Så att jag inte typ tycker att ja e tjock eller ful eller nåt shit...Han får mej å må bra. En annan sak är att han fått mej att känna mej trygg med honom. Det brukar ta ett tag för mej att lita på någon och att känna mej trygg. Men ah. Jag är Happy nu mer i alla fall. Det finns någon som tror att jag är glad bara för att jag har någon..men så är det inte. Vill inte ha någon annan än honom.

Skulle skriva så mycket mer men hinner inte skriva mer nu. Ni lä ju få höra mer om honom snart :) bara för att han är bäst och för att jag älskar min micke <3

Puss och Kram <3

Kommentarer
Postat av: Piaaaa

älskar dig ! <3

2010-01-09 @ 23:02:52
URL: http://phenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0