Back in skola

Har varit sjukt deprimerad ett tag. Var hemma igår. Dels för att ja mådde kasst och dels för att jag var så sjukt deprimerad. Typ gråter hur mycket som helst. Utan anledning? kanske...Fattar inte vad somhänt med mej. Jag brukade aldrig gråta. Sen nu. Plötsligt så gråter jag typ hela tiden. Vilken jävla mjukis jag har blivit xD Nä men gissar på att det beror på att jag är så stressad och sjut både fysiskt och psykiskt. Jag orkar verkligen ingenting just nu. Funderar på att hitta någon att snacka med. På riktigt licksom. Som kan komma med vettiga saker att säga. Som kan hjälpa mej att komma på rätt spår igen. Vill Få ordning på allt igen. Mitt liv mina känslor och skolan. Ligger efter så sjukt mycket just nu och fattar inte hur jag ska kunna komma i kapp. Inte bara i skolan då. Jag behöver en paus..Från livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0